Expeditie Werk

You are here

Expeditie Werk

Ontvang jij voor bepaalde vacatures ook weinig reacties? Wil jij dringend breder kijken voor de invulling van die bewuste vacatures? En wil je tegelijkertijd aanwerven op een andere manier?

Overweeg dan nu de mogelijkheden van Expeditie Werk.

Met Expeditie Werk organiseert onze partner LEVANTO spelopdrachten op basis van jouw specifieke vacatures. Tijdens Expeditie Werk maken werkzoekende jongeren via de spelopdrachten kennis met de specifieke jobs, met de competenties ervoor en met jouw bedrijfscultuur. Als werkgever observeer je via de spelopdrachten onmiddellijk de talenten, kennis en houding van de deelnemers.

Zo slaag je erin je vacatures beter in te vullen én maak je ook je bedrijf op een leuke manier bekend bij een jong en moeilijk te bereiken publiek. Een ideale manier om aan employer branding te doen!

Deze bedrijven namen reeds deel aan Expeditie Werk:

Welke doelgroep?

Sector PC226 zet extra in op jongeren uit kansengroepen. Ze hebben op CV niet altijd een passend profiel maar zijn in de praktijk wel aankomend talent. Levanto spreekt de kandidaten voor Expeditie Werk aan op basis van de belangrijkste competenties én via verschillende kanalen.
 

  • Jongeren 18 -26 jaar
    EN
  • Recht op een uitkering of langdurig werkzoekend
  • Geen middelbaar diploma OF
  • Zelf of via (groot)ouders van niet-Europese afkomst OF
  • Recht op maatschappelijke hulp (OCMW) OF
  • Min. 33% arbeidsongeschikt of minder-valide  

Wat verwachten wij van jou?

  • Je geeft input over je bedrijf, de logistieke vacatures en de competenties die je verwacht
  • Je stelt een bedrijfslocatie ter beschikking voor het event Expeditie Werk
  • Je neemt actief deel aan het event op de dag zelf en geeft daarbij feedback aan de deelnemers

Wil jij je ook engageren als bedrijf? Plan dan een verkennend gesprek in met LOGOS.
 

LOGOS informeerde 639 leerlingen uit het secundair onderwijs over hun toekomstmogelijkheden als logistiek bediende op de SID-IN (Studie- en InformatieDagen).