Om het definitieve subsidiebedrag te kunnen bepalen dien je ons na afloop van de opleiding een ondertekende aanwezigheidslijst of een aanwezigheidsattest te sturen. De eenvoudigste manier om ons deze documenten te bezorgen, is ze op te laden via de Bedrijvensite zodat ze meteen aan het juiste dossier gekoppeld zijn. Volg hiervoor onderstaande stappen:
- Log in op de Bedrijvensite en klik daarna bovenaan in de rode blak op “Subsidiedossiers”.
- Selecteer dan het bedrijf en het jaar waarin de opleiding heeft plaatsgevonden.
- Klik daarna op het vergrootglas voor een overzicht van de dossiers voor dat jaar.
- Klik op het vergrootglas naast het dossier waaraan je de lijst wil toevoegen.
- Klik dan op “Acties” en selecteer “Uploaden ondertekende aanwezigheidslijst”
- Je krijgt vervolgens een lijst van de werknemers die in dit dossier geregistreerd werden.
a) Als er een verschil is met de aanwezigheidslijst die je gaat uploaden, dien je eerst nog de deelnemers aan te passen. Klik hier voor meer info over het toevoegen of wijzigen van deelnemers.
b) Is de lijst van de geregistreerde deelnemers correct, klik dan op de grijze knop “Browse…” om het bestand op je computer op te zoeken.
Dubbelklik op het juiste bestand en klik daarna op de knop “Bestand uploaden”.
De status van het dossier werd gewijzigd in “Aanwezigheidslijst ingediend”. Het subsidiedossier is nu klaar voor verdere controle en afhandeling. Herhaal deze stappen als je meerdere bestanden aan een dossier moet toevoegen.